یکی از نشانه های تاثیرگذار بر بازار فولاد، خروج ترک ها از بازار هدف های ایران و CIS علی الخصوص آسیای جنوب شرقی بوده است که این امر به منظور بهتر شدن روابط تجاری دو کشور ترکیه و امریکا صورت گرفته تا بدین صورت تعرفه اردات آهن الات برای کشور ترکیه از 50 درصد به 25 درصد کاهش یابد این در حالی است که روز گذشته در گزارش متال بولتن به سیگنال تاثیرگذار اشاره شده است.

به گزارش آهن آیرون در اخبار بازار آهن، وضعیت بوجود آمده در بازار موجب شده تا رقابت برای عرضه کنندگان داخلی بهتر شده و امیدوار تر باشند اگرچه در حال حاضر با توجه به تحریم ها با مشکلات حمل و نقل و ترابری مواجه هستیم.

دومین نشانه تاثیر گذار بر بازارآهن آلات تغیی قیمت ناگهانی نرخ دلار از روز گذشته می باشد. طی روز گذشته قیمت دلار تا مرز 13700 تومان کاهش یافت اما بطور کاملا ناگهانی نرخ آن به 14 تومان رسید. در حال حاضر با بررسی عوامل تاثیر گذار بر نرخ دلار باید دوام نرخ آن را طی روز های آتی مورد بررسی قرار داد.

در این میان شاهد بازار بی جان تقاضای داخلی هستیم. با توجه به این امر احتمالا در بازار روز های پایانی هفته بدلیل اطمینان تقاضای انباشته پشت صف از کف بازار، شاهد برخی نوسانات افزایشی در این بازار باشیم.

پیش بینی بازار آهن از این تقاضای انباشته و هیجان متاثر از ورود آن، کم عمق و گذرا خواهد بود، زیرا به نظر می رسد، نیمه دوم بازار ماه مبارک رمضان پس از پشت سر گذاشتن نوسان گیری های متعدد ۴۵ روز ابتدایی سال توان پذیرش قیمت های بالای ۵ هزارتومان را نداشته باشد.

برای عضویت در کنال تلگرامی مجموعه آهن آیرون و اطلاع از قیمت روز آهن آلات کلیک کنید. 


آهن آلات بازار ,قیمت ,تقاضای ,دلار ,گذشته ,تقاضای انباشته ,تاثیر گذار ,کشور ترکیه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبسایت رسمی مجتبی دربیدی شرکت آب پاکسازان دانلود آهنگ جدید بادام زمینی روکش دار دانلود سرا قصه شب